Alla inlägg under oktober 2012

Av Ingela - 5 oktober 2012 09:23

Godmorgon på er =)


Idag är det Fredag och ute är det grått och trist :(

Jag ska snart fara till läkaren med min fot ...

få se vad dom säger men när jag pratade med dom så tror dom att jag fått en blodpropp i foten :( det är den som ställer till med allt krångel trodde dom ...

men att TRO är att icke veta om jag säger så ...

Så idag vart jag tvungen att vara hemma pga foteländet i och med att jag inte kan gå på den så bra om jag säger så ... vi får väl se vad dom säger när jag kommer dit ...


 


(Från sidan små kloka ord)


Nu måste jag rusa men jag återkommer senare :))


Kramar Ingela

Av Ingela - 4 oktober 2012 13:18

Hejsan på er =)


Idag är det Torsdag och det är regnigt och grått ute :(

men vad gör det när det är kanelbullens dag idag :))

och då är det bullfest ... bullfest hela dan trallalalalalalala :))


 

Jag kan säga att jag har bakat flera tusen bullar idag :))

och lika glad är jag för det för nu har vi bullar tjala trallalalala för gladast är nog familjen *ler* jag vet ... det har slagit runt eller rättare sagt mer än vad det brukar *asg*


Just sitter jag med en helsvullen fotknöl :( det känns som om det är en svamp som fotknöl ...

vad har jag gjort ... ingenting det har bara dykt upp och ont gör den som bara den kan jag säga och det blir bara värre och värre :( ingenting var det i morse när jag steg upp hmmm mysko är det i alla fall snart kan jag inte gå alls på den foten :((

Jajja det blir kanske bra om jag tar en bulla och inte känner efter någonting ...


Nu måste jag rusa men ha det så bra där ute i världen :))


Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards