Alla inlägg under juli 2013

Av Ingela - 17 juli 2013 10:59

Hallå där alla gooa o glada människor :)


Oj så länge sedan jag var in o skrev här på bloggen ;)

Så då skriver jag lite nu :)

Idag så vaknde ag tidigt till att solen sken o fåglarna kvittrade

men det var inte nån direkt värme o jag säger så ;)

och så läser man detta i tidningen ... och då så känner man ju att man snart

får ta fram skidorna ;)


Men hvudsaken att solen skiner så blir allt så mycket lättare ...

Vad hände i Juni? 

Lill♥ hade examen och midsommar hade vi och vi fick semester :))

Vi harhaft en underbar semester o sommar tyckerjag ...

fast sommaren hade kunnat bjuda på bättre värme o sol ;)


Jajja man ska inte klaga om jag säger så vi har ju fått o har ledigt ialla fall :) ♥


Nu taggar vi upp med att avsluta våran semeser med att få

fara till flakasand o jobba o njuta med att få ha goda vänner runt omkring oss ♥ :)

Sedan på Måndag till veckan så är de bara att återgå till verkligheten

om jag säger så *le*  


Lite ditten o datten :)


Livet är som en regnbåge ...
Du måste ha både regn o sol för att kunna se alla färgerna ...
Och då blir Människorna som fallskärmar ...
Först när de utvecklas förstår man
dess rätta värde ...


Är det inte skrämmande hur lågt vissa människor

kan sänka sig för att ta sig fram ...

Innan vissa människor pratar illa om andra människor

ska vissa människor titta in i sig själv och

fråga sig varför man har behovet att göra det ...

Jag säger så här ...

Livet är som ett timglas liksom ...

Man måste vända det upp o ner på det ibland för att

rensa upp i sig själv och hitta den rätta

magkänslan hos sig själv för att du ska finna

sanningen o glädjen i dig själv ♥

Låt inte andras moln

förstöra ditt solsken ...

Den som har problem över andra ...

har de största problemen själv ...

Vissa människor klappar dig på ryggen för att se

vars det gör mest ont att såra dig...

så blanda inte ihop min personlighet

och min attityd ...

Min personlighet beror på vem jag är ...

Min attiyd beror på vem du är ...

Så avsluta varje dag och var färdig med den ...

Du har gjort vad du kunnat ...

Några misstag och en smula oförnuft

smög sig säkert in ...

Glöm det så snart du kan, imorgon är det en ny dag

och ett oskrivet blad ... ♥ :))

Då får du solsken över ditt liv varje dag ♥♥♥


Nu är det bara att ta tag i dagen så nu frostar vi

av frysen,tvättar,diskar o dansar med dammsugaren o dansar med moppen o

allt annat som tillhör alla måsten :)))

Det är bara att förbereda inför vardagen *ler*


Ha det underbart o ta o rå om varandra ♥♥♥


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards