Direktlänk till inlägg 2 december 2015

underbart :)

Av Ingela - 2 december 2015 20:36

Hejsan :)

Nu var det allt bra länge sedan jag var in här å skrev ...
Så nu tar jag skriver ett tag här om lite Ditten å Datten ;)

Nu känns det som att tåget är på rullning det vill säga
här händer det saker å ting 2016 känns som att det min/vårt år
för det första så kommer jag att byta jobb i februari och börja på ett nytt jobb :)))
så det blir riktigt spännande må jag säga :)
Det blir som ett nytt spännande kapitel i mitt/vårt liv det är som att börja om på ny kula
liksom :) jag har en massa idéer å det spritter i benen å livet leker precis så
känns det :) en överlycklig pingis med andra ord :)

Jag känner att jag är på rätt väg och det känns underbart <3
Energitjuvar har jag lämnat bakom mig för sånna behöver jag inte ...
Det finns inte plats i mitt liv för sånna och kommer aldrig mer in i mitt liv
igen ... För nu är det raka rör å raka puckar som gäller :)
Tjoflöjt så bra jag mår i själen :) vi har en mysig tid framför oss med riktigt julmys med många ljus
tända och en massa mys :)))))
Nu ska jag ta och sluta ska hämta lillhjärtat och sedan blir det snarklådan som
gäller för min del ialla fall :)
Ha det riktigt härligt alla gooa å glada människor ha en underbar fortsatt kväll alla :)

Kramar Ingela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :) Nu är jag tillbaka :) Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;) ...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards