Alla inlägg under juli 2012

Av Ingela - 28 juli 2012 16:30











och en som gästade med att sjunga var Stefan Gunnarsson :)

Som sagt det var skitbra tycker jag :))


När vi kom hem därifrån så stannade vi hos farmor o farfar och våldgästade dom :)

Sedan har man varit hemma och njutit av dagarna som gått och bara gjort det som faller på en *ler* och det har varit otroligt skönt måste jag få säga ♥  "me like"

Gubben håller på att spika panel åt en granne så där håller han hus om man säger så :))


Idag har vi varit in till stan och slängt iväg lite pengar, men vi har införsskaffat en sådan där grej till vår kära Buster så att han inte ska skälla så mycke typ *ler* så nu har vi provat den o det går så där än ... för vi har en liten envis liten gubbe *asg* jajja det blir nog bra i längden *ler*♥


och nu ska vi ta och bara ...

 


Nu ska jag ta och sluta skriva och bara njuta att bara va :))))



Kramar Ingela


Av Ingela - 16 juli 2012 18:38

Hejsan på er =))


Idag är det Måndag och vi har en ny vecka framför oss ♥

Nu räknar jag dagarna *ler*

På Fredag kl 15.00 då far man iväg på 4 veckors semester ♥♥♥

Oj så jag längtar :))


I helgen så har man haft det underbart och roligt och trevligt och mysigt ♥ ja på alla det sätt och vis *ler*

Man har haft barnasinnet kvar och har haft lite vattenkrig :)))))))) och lekt en massa föräldrar och barn =))


Oj oj oj oj jag måste rusa men jag får återkomma senare :))


Kram på er och ha en fortsatt trevlig kväll ♥


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards