Alla inlägg under maj 2015

Av Ingela - 19 maj 2015 22:01

God kväll =)

Hoppas att det bra med just dig =)
Jag mår bara fint ... Livet leker och humöret är på topp =)
Nu var det ett bra tag sedan jag var in här och skrev något ...
Så nu tyckte jag att jag hade en stund över =)
Vad har hänt den sista tiden då ... Jo en hel del faktiskt ...
Snart får vi hem våran lilla Boris det är våran lilla gooa söta nya familjemedlem =)
Det är en liten hundvalp som vi har döpt till Boris och är en liten blandraskille =)
Han har varit här och hälsat på oss i helgen och det har varit helt
underbart roligt på alla det sätt och vis så nu längtar vi supermycket efter han =)
Så Buster blir storebror nu ;)
Och ni som undrar hur det gick i helgen så gick det helt fantastiskt och Buster
visade sig hjärtlig på alla det plan som finns =)
Så nu ser vi fram till det =)
Sedan så har det varit en massa cuper i fotboll för lillhjärtat och där har dom
grävt guld i alla tre cuperna som har spelats =)
Ja det är helt underbart för tillfället ...
Men det finns vissa människor som måste bara försöka riva ner murarna
med sitt negativa sätt och det värsta det är att vissa människor
inte kan ta det personligt med en utan tar det på andra sätt och vis som
jag inte uppskattar för det bevisar bara på vilken nivå vissa människor lägger sig ...
Men det kommer inte att funka nå mer så SORRY till det ;)
Den tiden är förbi när det funkade ...
Det kanske är därför vissa människor reagerar att hoppsan
det funkade tydligen inte ...
Haha ja jag säger då bara det ... Att man ids lägga en massa energi på att
försöka göra allt på att förstöra för andra ... När den energin ska läggas på sig själv
om man säger så ... Helt galet kan jag tycka att slösa bort en massa tid ifrån nuet ...
Jag hoppas en vacker dag att vissa människor får upp ögonen ...
Just nu så sitter jag å lyssnar på uttagningen till Eurovisionen =)
Jag älskar myset med att lyssna på olika musikstilar och jag
får så mycket gamla härliga minnen tillbaka när man satt
med mamma och pappa när han kunde och såg på Melodifestivalen <3
Nu ska jag ta å fortsätta å se på burken =)
Ha det gott alla gooa å glada och fortsatt trevlig kväll =)

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards