Alla inlägg under april 2015

Av Ingela - 15 april 2015 11:21

Hejsan =)

Nu är det allt bra länge sedan jag var in å skrev här ...
Så nu tyckte jag att jag hade en ledig stund för att
skriva ner lite tankar å funderingar ...
Så nu till lite ditten å datten =)

Idag så är jag ledig så då tänkte jag att man skulle få uppleva att solen ute men istället när man tittade ut så snöade det där ute ...
jajja det gör inget när man vet att vi går mot rätt årstid :)
Dagarna å veckorna bara rusar förbi tycker jag ... det skulle finnas en
handbroms att dra i ibland ;) man hinner ju knappt med farten ju ;)

Det som har hänt senaste tiden det är jobb å träningar å matcher ...
Lillhjärtat vann fotbollscupen dom var med i så guld fick dom i
helgen som var ... så det var superkul att vara med om och få se :)
Jag har sista tiden satt stopp för vissa saker å ting som jag känner
att jag inte mår bra utav själv ... det är färdigt med hur vissa människor tror sig kunna behandla en hur som helst ...
Jag är så in i bomben less på hur vissa människor är ...
NYFIKNA så in i bomben ...
PRATAR bakom ryggen på en ...
TROR sig veta saker å ting som dom överhuvudtaget
inte vet ett dugg om ...
Nä fy bubblan ... men nu är det färdigt med det ...
Energitjuvar är det stopp för ...
Jag kan säga att man mår ruskigt bra utav att
stänga ute energitjuvar ...
Det känns som om livet börjar ta en ny vändning ...
Ljuset syns runt hörnet om jag säger så ...
Det är bara att ta tag i livet å hänga med på resan :)
Nu väntar riktigt härliga tider framöver och jag ska nå mitt mål som jag har satt till mig själv det blir inte lätt men jag ska för bubblan nå dit jag vill ...
Utan att några energitjuvar ska finnas med i bilden ...
som TROR så in i bubblan mycket ...
så nu är det bara att köra på så det ryker :)
Nu kommer jag att bara bry mig om dom jag älskar och vill
mig väl och inte dom som försöker att sänka mig pga
Avundsjuka, Svartsjuka m.m jag är färdig med att hjälpa andra
hela tiden och inte få tillbaka någonting tillbaka ... Med dom orden
så är det färdighjälpt åt vissa människor ...
Nu måste jag rusa men jag återkommer senare idag å fortsätter med ditten å datten ...

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards