Alla inlägg under mars 2014

Av Ingela - 21 mars 2014 08:22

Hejsan =)

Idag är det Fredag morgon och här så snöar det ialla fall nu på morgonen ;)
Jag har myst in morgonen med tända ljus och med en riktig goo frulle :)
Snart så ska jag fånga dagen och göra den till nå riktigt bra :))))
Ifall det blir lite felstavningar ... så är det
för min telefon hittar på ord som den själv tycker ;))) Jag skriver via telefonen idag :)

Jag känner mig mysigt glad idag och jag
kommer att få en riktigt bra dag idag
det känner jag på mig :))) och jag
hoppas på att även just du också
får en riktigt bra dag :)))

Just nu så har jag en massa bra idéer
som inspirerar mig till att göra ... men jag får försöka att ta tag i ett projekt i taget :)))
Jag får göra upp en lista på allt jag vill göra
med andra ord ;))) Jag får lägga upp före och efter bilder när jag väl genomför allt
som jag vill göra men det tar ett par månader innan jag hinner med det ...
"men den som väntar på nå gott väntar
aldrig för länge" brukar man ju säga *ler*
Jajja det kommer så småningom :))))

Idag så ska vi uppvakta en god vän som
fyller år just idag :) men först så ska jag iväg och jobba ... men efteråt så fixar vi det :)))

Nu ska jag ta och göra mig iordning och
ta tag i den underbara dag som vi har framför oss :)))
Ha en bra dag du också :))))

Kramar Ingela

...

Av Ingela - 18 mars 2014 12:16

Hejsan =)


Solen är framme och det känns superduper bra :)

Man blir piggare och gladare när det är bra väder :) ♥

"Man ska inte döma en bok utifrån dess omslag ...

Positiva tankar leder till positiva känslor ...

som i sin tur föder positiva handlingar ... :) ♥


Nu sitter jag här och läser i datans värld

både här och där ;)

så nu tyckte jag att jag måste gå in och skriva lite här på

sidan min ;) Lite om ditten och datten ;)))


En sak är säker och det är ...

Nu är jag på väg hem ...

Tillbaka till det jag alltid vetat ... :)

Mina känslor har alltid haft rätt och min

magkänsla svek mig inte ...

Nu idag vet jag vart jag har varit och

vem som svek mig och vem som stått på

sidan och försökt fått mig att falla ......

jag är oerhört tacksam för att jag fick upp ögonen

och fick se livet från en annan synvinkel ...

För jag kan säga att "Djä*ulen har många ansikten"

Min känsla kan jag verkligen lita på och jag kommer aldrig att

svika min egen känsla igen ...

Jag är oehört tacksam för en person som fått mig att inse

ett och annat och jag kommer att vara evigt tacksam för det ♥♥♥

Var försiktig med vem du öppnar dig för ...

Få är de som ser med sina egna ögon och

hör med sina egna öron och

känner med sina egna hjärtan ...

Så när du skriver historian om ditt liv ...

Låt för bubblan ingen annan än du själv

hålla i pennan ... ♥


 



Jag måste sluta skriva just för tillfället men jag återkommer senare :)))


Kramar Ingela

Av Ingela - 14 mars 2014 16:19

Hejsan =)


Idag är det Fredag och går man ut så blåser man iväg ;)

Oj så det blåser ute ... hoppas att det ger sig snart ... men det som är

skönt det är att solen lyser för fullt och bara utav den så blir man

både pigg och glad :))))

Nu är det helg och nu ska jag bara ta hand om mina älsklingar ♥

och bara skämma bort dom ♥ :) Det är dom värd ♥♥♥

Till middag idag ska dom få en härlig god fiskplanka och

jag tror att dm ska få lite efterrätt också ;)

Älskar mina älsklingar♥ över allt annat på jorden ni

är mitt allt ♥♥♥


Nu ska jag dra lite Ditten och Datten ;)


Jag ska börja med en sak och det är denna ...


Livet kan vara vackert som en sommardag ...

där himlen är fri från varje moln ...

men plötsligt som en blixt ifrån en himmel klar ...

Känns en iskall vind ...

En själ bruten och kall ... du gav mig djupa sår ...

men lugn ...

Jag kommer inte ge dig en tår ...

för mig så har jag sett djä*ulen på nära håll och jag kan lova

djä*ulen har många ansikten ...


Och nu säger jag bara ... vågar du, vågar jag ;)


Nu ska jag låta min ena älskling♥  få låna datorn men bara en liten stund *asg*

Kramar och ha en fortsatt underbar kväll alla gooa och glada :)


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards