Alla inlägg under april 2012

Av Ingela - 30 april 2012 20:32




Kramar

...

Av Ingela - 24 april 2012 08:46

Tjenare på er eller rättare sagt godmorgon ;)


Tisdagen är här och jag bara myser i morgonrock än ♥ sköna härliga morgon :))

Idag så ska jag på kurs med Kurt *ler* fast det är senare på eftermiddagen så jag har tid på mig att bara mysa och hämta igen mig lite :))

Jag har jobbat väldigt mycke förra veckan ... var bara ledig Tisdagen och det känns kan jag lova ;) så nu blir det myspys och bara njuta av livet ♥

Jag har en massa planer men det kan jag ta till helgen för det blev lite ändrade planer i veckan, det blev lite mer timmar till jobbeli jobbela ;) ♥♥♥


 




När det gäller vissa människor så säger dom vissa saker för sin egen vinnings skull :( Tråkigt men sant ... Men så vänder dom kappan efter vinden också ...

Jag har så himla svårt med människor som är på det viset ... och framför allt människor som  lever på alla andra för att må bra själv ... sånna människor är oftast falskheten själv ...

och sårar många människor med sin framfart ...


Nu ska jag ta och mysa till mig och bara ha det bra för det är jag definitivt värd ♥


Kram på er och ha en bra dag alla människor där ute i världen ♥

var ni än är :)


Kram Ingela



Av Ingela - 22 april 2012 18:15

Tjenixen på er =)

 

Vad säger man ;) det är Söndag idag och jobbarhelgen är över :)) har man jobbarhelg så har man *ler* jobbeli jobbela :))



Ödmjukhet och kommunikation...
Är en lösning på mycket! ;) ♥

Men vissa människor har inte uppfattat det ...... tråkigt nog ...

dom vänder kappan efter vinden tyvär ......


Man kan inte förändra en annan människa. Den enda man kan förändra är sig själv. (Kay Pollak)

Om man har ett rikt inre liv behöver man inte vara så upptagen med vad andra säger, tycker och gör ...



  


  


Så är det ...


Nu måste jag avsluta mitt skriveri för idag men jag återkommer *ler*


Kram på er och ha en fortsatt trevlig kväll ♥


Kramar Ingela

Av Ingela - 19 april 2012 18:14

Hallå där på er =)


Hoppas att allt är bra med där ute i världen :))

Här är det bara bra "tror jag" ;)

Är på jobbeli jobbela två ;) ett par timmar till sedan är det färdigt för idag med allt jobbande ;) om man nu inte behöver fixa o trixa med något hemma innan man kryper ner i snarklådan ;) Snacka om att man är färdig i planeten efter dessa dagar ;) men nu är det bara att tagga upp för hela helgen ska man jobba, så det är bara att hitta energin och lägga på en växel till ;) Jajja "det blir nog bra en annan dag" :))


Just nu så håller jag på få i mig lite middag och skriva lite här och så jobbar jag också :)) det är mycke nu *ler* men bra blir det ♥


Efter denna vecka ... så ska jag ta itu med vissa saker som behöves göras för nästa vecka jobbar jag bara på Måndag en såndär 14 timmars dag ♥ så att efter det så ska jag väl ändå hinna med vissa saker tycker jag ...... en del "måste göras" det är bara att bita ihop och få det gjort nån gång ;) så nu har jag bestämt att det måste göras *ler* och då har jag inget val *asg*


Snacka om att jag har världens bästa familj ♥♥♥

Jag älskar er över allt annat här på jorden ♥



Ta emot den Kärlek Du får...
Så Du kan sprida den vidare... ♥

 


Nu har jag ätit och är belåten ;) så nu ska jag jobba vidare :))

Ha en trevlig och bra fortsatt kväll ♥


Hejsvejs på er :))


Kramar Ingela

Av Ingela - 18 april 2012 17:33

Tjenixen på er =)

 

Hoppas att livet leker för er ;) För idag är det Onsdag och kan säga att här har det vräkt ner snö under natten och under dagen ;)) men just nu så har det slutat som tur är *ler* men jag hörde att till helgen skulle det komma mer snö ;) Snacka om att vi har riktigt Aprilväder nu *ler* jajja "det blir nog bra en nnan dag"


Är på jobbeli o jobbela två och jobbar några timmar och sedan är det bara att fara hem och kolla om man kan hitta nå i snarklådan ;) för man brukar vara ganska mör efter sånna här dagar ... om jag säger så ;)


Idag kan jag bara uttrycka mig som på bilden ...


  




  


Vad säger man ;)


*ler*


Nu ska jag jobba lite ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll ♥


Kram Ingela

Av Ingela - 16 april 2012 23:10

Hejsan svejsan =)

 

Ny vecka med nya utmaningar :))


Oj vad veckorna rusar fram ... snart är det sommar ♥ och oj vad man längtar kan jag lova :))

Hoppas att vi får en underbar sommar med mycket sol och värme ...




Hoppas bara att vi också får en bra vår också :)) ♥

Jag tycker det känns underbart att det är ljust när man far till jobbet och ljust när man far därifrån :)) Man känner sig liksom piggare på nå sätt tycker jag ... Man känner verkligen att man behöver lite ljus så här efter en lång mörk höst o vinter ...

Eller hur *ler*

Denna båt skulle inte skada att kunna få äga :))


Bara att dra iväg när man kände för det *ler*




Nu sitter jag här efter en 14timmars dag och känner mig riktigt trött men jag tror att det övergått till att jag blivit pigg istället om man säger så ... blir spännande när jag kommer att somna i natt *ler*



Men någon gång ska jag väl kunna somna *ler*



       


Vissa saker kan man ju inte låta bli att skratta åt när det gäller vissa 

människor *ler* Man slutar aldrig förvånas ;)

Men det är väl så ... att mycket ska man höra och se ... innan öronen och ögonen trillar av en *ler*

Ja jag säger då bara det ... ;)

Fönster är väl genomskinliga eller hur? *asg*


 




;)

 

Nä nu är det bara att försöka att hitta det man söker i snarklådan ;)


Kram på er och sov så gott ♥


Kramar Ingela

Av Ingela - 12 april 2012 10:35

Hejsansvejsan på er =))

 

Idag är det Torsdag och nu är det bara två arbetspass kvar :)) idag och imorgon och sedan är det helg :)) och då är man ledig   


Hahaha jag vart tvungen att sätta in denna låt *asg*


  


hahaha vad ska man säga *ler*


Jag ska snart göra mig iordning och fara till jobbet och när jag varit där ska jag fara förbi en sväng hos pappa  

sedan är det bara att komma hem och bara vara en stund innan man hoppar i snarklådan :))   

  


Jag har många ärr, men jag bär också med mig ögonblick som aldrig skulle ägt rum om jag inte hade vågat gå utanför mina gränser. (Paulo Coelho)


  

Ta ingenting personligt. Inget som andra gör är på grund av dig. Vad andra säger och gör är en projektion av deras egen verklighet, deras egen dröm. När du är immun mot andras åsikter och handlingar behöver Du inte längre vara ett offer för onödigt lidande. (Don Miguel Ruiz)

 

 

Kram på er och ha en bra dag   för det ska jag ha :)

Kramar Ingela

Av Ingela - 11 april 2012 19:42

Godkväll på er =))

 

Nu har man jobbat färdigt för idag :)) och nu väntar ett härligt bad med lite skön musik och bara njuta av livet  


 


      



och efter det så blir det en härlig kopp med choklad eller rent av en kopp the :))

och sedan är det bara snarklådan som gäller   


Sov gott allesammans! Önskar att Din sömn blir oströrd...
Så när Du vaknar i morgon, är redo för ett nytt äventyr :))
Godnatt ♥


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards