Alla inlägg den 11 april 2012

Av Ingela - 11 april 2012 19:42

Godkväll på er =))

 

Nu har man jobbat färdigt för idag :)) och nu väntar ett härligt bad med lite skön musik och bara njuta av livet  


 


      



och efter det så blir det en härlig kopp med choklad eller rent av en kopp the :))

och sedan är det bara snarklådan som gäller   


Sov gott allesammans! Önskar att Din sömn blir oströrd...
Så när Du vaknar i morgon, är redo för ett nytt äventyr :))
Godnatt ♥


Kramar Ingela

Av Ingela - 11 april 2012 08:42

Godmorgon på er så här på Onsdagsmorgon =)


Hoppas att dagen börjar så som Du har tänkt dig och att det blir en härlig dag :))
 


Igår så passade jag på att städa lite så nu har man

nyputsade köksfönster och nystädat kök :)) så nu kan man se ut genom fönstrena hur det ser ut ute :)) Så nu har man bara resten kvar *asg* och det är alldelens för många fönstren kvar *ler*  men det är bara att bita ihop och köra på *ler* :))



Ska ta och göra lite frukost och sedan ska man börja göra sig iordning och fara till jobbet några timmar :) och sedan när jag kommer hem ska jag nog putsa nått fönster till *ler*

om man gör ett varje dag blir det inte så jobbigt o tråkigt *ler* o är man på hugget så blir det nått fönster extra ;)


             



   


 




Jag stannade upp en stund och jag känner att magen kurrar så nu blir det frukost på hög nivå ;))


Kramar på er och ha en fortsatt trevlig dag ♥


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards