Alla inlägg under maj 2016

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :)

Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :)
Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) Han var så nöjd å tyckte att det blev jättefint <3
Det gör mig glad i hjärtat :) <3

Ute så lyser solen med sin frånvaro men vad gör det när man kan vara en solstråle själv ;)
Livet trullar på å jag känner mig väldigt nöjd å glad :)

Att hålla fast vid bitterhet å ilska ...
Är som att dricka gift ...
Men att inte göra någonting åt det ...
Är som som att sitta i en gungstol ...
Du har något att göra men du kommer ingenstans ...
Nu känns det som att vissa energitjuvar har försvunnit ur mitt liv å det känns underbart ur mitt perspektiv ...
Jag har kämpat hela mitt liv med vissa saker å ting å det känns verkligen som att jag har hittat mig själv nu å jag har städat runt omkring mig länge nog ... nu det är bara lite småfix kvar som jag får jobba på lite extra med ;)
Det som stör mig mest det är människor som TROR så himla mycket om saker
å ting ... Men det är väl så ...
Tänk att en del människor kan suga all energi ur en ...
Andra kan få en att flyga till månen å stjärnorna av egen kraft å styrka ... ???
Så det spritter i benen och livet leker det är allt jag kan säga just nu ;)
Lev livet å gör det på dina villkor å dina känslor å gå på din magkänsla så kommer allt att lösa sig med tiden å du ... livet är som en bergodalbana <3

Ha en fortsatt bra å trevlig dag alla gooa å glada solstrålar :)

Kramar Ingela <3

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards