Alla inlägg under april 2014

Av Ingela - 9 april 2014 09:40

Hejsan =)

Idag är det onsdag och jag är fortfarande
liggandes pga att jag är sjuk :(
Nu vill jag bli frisk från detta hostande och feber som går upp och ner som en berg o dalbana ...... nu har jag varit så här sedan i lördagseftermiddag och nu tycker jag det räcker ...
När man ligger så här nerbäddad och är dålig

så hinner man tänka en del när man är vaken ...
Dom människorna som verkligen bryr sig om en dom visar det verkligen för mig ♥ :)
Jag är så otroligt glad att jag har just er som mina vänner ♥

Jag älskar er för att just ni
är er själva och visar verkligen det ♥♥♥


Ni är verkligen människor som jag uppskattar och ni ska veta

att jag njuter och har hur roligt som helst
varje sekund med att få tillbringa
det med er :)
Ni är verkligen människor som man kan lita på i

vått och torrt det ska ni veta ♥♥♥

Just nu orkar jag inte skriva mer jag måste
vila lite men ta hand om varandra nu och
fånga dagen tillsammans med varandra ♥

Kramar ingela

Av Ingela - 1 april 2014 09:56

Hejsan =)


Idag är det Tisdag och det verkar som om

det blir en härlig dag :)

Idag så har jag en massa måsten på hemmaplan ;)

men det tar jag tag i snart *ler*

först lite data läsning för att se vad

som händer i datans värld ;)

Så nu till lite ditten och datten ;)


"Känslor är som vågor ...

Vi kan inte stoppa dom från att komma ...

Men vi kan välja vilka vi vill surfa på" ... ♥


Igår så kände jag att nu får det vara bra ... nu bubblan

har bägaren runnit tillräckligt utanför kanten och det vill säga

mycket tål jag men nu räcker det ...


Spekulerar (spekulation) = "i dagligt tal"

syftar det oftast på obevisade hypoteser eller teorier ...


Tro är att icke veta ...


Jag är så in i bubblan less på vissa personer som

hela tiden ska föröka svartmåla vissa saker så jag vill bara kräkas ...

Till er säger jag bara ta tag i erat eget liv och gör något positivt med det istället

 ...... istället för att hålla reda på vad alla andra gör och inte gör ...

vilken tid dom gör det och vilken tid dom inte gör det ...

för du är bara "snillet som spekulerar och tror"

för jag kan säga att det du håller på med är

bara att du gör dig själv till åtlöje .....

Det var det ..........


Nu ska jag ta tag idagen och göra alla mina måsten ;)))


Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards