Alla inlägg under januari 2015

Av Ingela - 15 januari 2015 21:00

Vilken rolig och bra dag det har varit idag :) allt har bara flytit på och jag har fått massor gjort :)
När jag kom hem efter jobbet så skottade jag gården å gjort middag och gått ut en prommis med hunden och plocka ur diskmaskinen och fixat å trixat å nu en dans med dammsugaren och sedan så blir det snarklådan ;)
Jag älskar sånna här dagar tjoho för denna dag tummen upp :) ?
Ha en fortsatt trevlig kväll alla gooa å glada :)

Kramar Ingela

Av Ingela - 14 januari 2015 14:26

Hejsan på er =)

Idag är det Onsdag och jag är ledig idag :)
Jag ska ta snart tag att börja storstäda huset i alla vrån å kanter men först ska jag skriva av mig en stund ;)
Det var länge sedan jag var in å skrev nu så nu blir det några rader :)
Julafton var jättetrevlig på alla det sätt å vis myspys på hög nivå :)
Tyvärr blev jag sjuk på annandagen och hade en sådan där
fruktansvärt hemsk yrsel där man inte kan göra nå annat än att ligga ner
för rör man sig så spyr man :( usch å fy önskar inte min värsta fiende det ...
Nyårsafton var lugn å skön myspys var det :)
Dagen innan nyårsafton så tillbringade jag den hemma i sängen pågrund av att jag var sjuk och kunde
inte göra någonting annat :(
Nyårsdagen tillbringade jag den med att jobba :)
Nu är alla helger över och vi kommer in i en vanlig vardag igen :)

Nu ska jag ta och bli allvarlig för jag är gode irriterad och rent ut sagt förbannad ...
Jag kommer ALDRIG mer och då menar jag ALDRIG mer att ställa upp
för vissa människor ska inte namnges här ... för sån är jag inte ...
När man hjälper andra människor med olika saker och vad får man igen
jo en massa skit för det ... Jag blev uppvuxen/lärd utav min mamma och pappa att man ska
hjälpa andra människor som behöver hjälp ... Absolut säger jag med men
det finns en gräns någonstans på hur mycket man ska hjälpa vissa människor med tanke
på hur hjälpen tas emot ... Jag kommer inte att ställa upp om man ska ta och snacka en massa jävla skit om en och
kan gå hur långt som helst med det ...
Vad är det för nå jävla fasoner ... Nä ... när jag har fått nog då har jag jävlar i mig fått nog ...
Jävlar så irriterad å arg å besviken jag är ... på vissa människor i denna värld ...
Jag kommer inte att ägna mitt liv och definitivt inte lägga ner nån engagemang och energi på
sånna urusla människor som inte vet vad tacksamhet är m.m listan är lång ..........
Nä nu är det bara att stänga ett kapitel och börja på ett nytt kapitel i min resa ...
Jag hoppas och tror att det är mitt/vårt år i år och att jag/vi får medvind med mig/oss och
att lyckan kommer på besök ofta :)
Nu lämnar vi det och ser framåt :)

Jag måste väl ta tag i denna underbara städning och göra den till nå helt underbart *asg*
Så ha en fortsatt trevlig dag och ni "koppla in hjärnan innan ni gör något" ...

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards