Alla inlägg under augusti 2013

Av Ingela - 1 augusti 2013 01:15

Hejsan på er =)


Inatt så säger jag bara så här:



Visst tar livet tag i dig ibland ... och visar dig sina mörka o dystra stunder ...
Det viktiga är att man kan ta sig igenom mörkret och följa hoppet till
ljuset och att man kan gå vidare och ta lärdom utav vad den mörka platsen hade att lära dig ...
hur ska man annars kunna känna positiv glädje annars :))))
Negativ energi ska du hålla dig borta ifrån ...
för den suger allvarligt upp alla dina ...positiva möjligheter ...
Så låt inte andras moln förmörka ditt solsken ... :)))
När någon letar fel hos dig är det endast en signal om att hon eller han är
missnöjd med sin egen situation ...
en som har problem över andra har de största problemen själv ...
Vissa människor klappar dig på ryggen ... för att se vars det gör mest ont att såra dig ...
Jag måste få säga att sånna människor som klappar dig på ryggen  ...
är för att sedan göra allt för att såra dig ...
Det finns inget facit för livet ... men med tro, hopp, och framför allt viljan så kommer du
långt här i livet ♥♥♥ Låt ingen ha svängdörrar till ditt hjärta ...
Dela ut nycklar till dem som förtjänar att öppna ditt hjärta  ... ♥♥♥
Så den största källan till elakheter är ... brist på kunskap ...
för att veta är att förstå .......... Att spekulera och tro saker om en människa ...
är att ICKE VETA ... Fråga människan om vad som gäller och du kommer att finna ett svar ...
på det du söker ... Styr ditt liv med inre önskningar o val ...
inte efter ytre faktorer ... Kom ihåg att en vandring på 1000mil börjar alltid med ett steg...
SÅ GE ... MEN BLI ALDRIG UTNYTTJAD...
Det bästa sättet att sända ut information är ... att FÖRPACKA DEN I VISSA MÄNNISKOR ...
Så ... " The ones who love you will never leave you ... Even if there are hundred reasons to give up ; they will find one reason to hold on" ♥♥♥♥♥♥
 
Jag låter inte min framtid vara en fånge av mitt förflutna ...
även om vissa människor försöker ta fram det ...
Att jag snubblar betyder det inte att jag faller även om vissa
människor verkar tro det ...
haha ja herre jäv*ar vissa människor har verkligen tappat hela asken  ...
 
Kramar Ingela
 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards