Alla inlägg under mars 2013

Av Ingela - 23 mars 2013 17:33

Hejsan på er =)

Har jobbat färdigt för idag o nu har jag kommit mig till min pappa för att fixa o trixa lite ?
Min pappa har inte kanalen för att kunna se vårat luleå hockey men då är det tur att det finns radio som man kan lyssna på ;) Hejja hejja lule :))
Nu ska jag fortsätta med att städa lite ;) ?

Ha en fortsatt trevlig lördag ?

Kramar Ingela

Av Ingela - 19 mars 2013 11:00

Hejsan på er =)


Idag är det Tisdag och det är full fart som gäller på en stund :)

Jag har inte hunnit med att skriva nå pga att min pappa

har varit mycke sjuk o är ... så just nu så jobbar jag o är hos min pappa

o sköter han ♥ all min tid går som iväg ...

skulle behöva utöka dygnet med massor med timmar om jag säger så ...

Jag känner att jag börjar bli väldigt slut i rutan om jag säger så ...

Det är bara att bita ihop o försöka så gott jag kan ;) mer kan jag inte göra ♥

om jag bara gör mitt bästa så kommer det nog detta att bli bra ♥

Fast en stund ledigt skulle inte skada ♥ så man

orkar att ladda batterierna ♥ Jajja men ledigt får jag ha en annan dag ;)


Fånga dagen med glädje ♥
inte med taggarna utåt ;)
Se dagen från den ljusa sidan även
om det skulle se lite mörkt ut ♥


Vissa människor förstår inte hur mycke man håller på o går an ...

med allt möjligt ...

och en sak är säker man har varit alldelens för snäll

när det gäller vissa saker här i livet, och visst det får man lida

för när det gäller vissa saker ... men jag säger så här:

det är slut med det och jag kommer aldrig att förstå och jag kommer

inte heller att förlåta vissa människor ... så enkelt är det ...

Jag är som jag är och tur är väl det ...

för jag behöver inte vara som alla andra ... och göra som alla andra ...

för att alla andra säger o gör si eller så ...

det är mitt liv och jag gör precis som jag vill med det ...

huvudsaken att jag mår bra ... 

Dom jag umgås med älskar jag av hela mitt ♥

och dom jag älskar skämmer jag bort på mitt sätt

så enkelt är det ♥ ...

mina närmaste vänner känner mig som jag är och

vet hur jag fungerar som människa och älskar mig som jag är ♥

Dom är uppriktiga o sanna vänner om jag säger så ...

Jag trivs med livet och har det bra ... visst vissa har förstört

vissa saker i mitt liv men det är människor som tror att man kan

gå hur långt som helst när det gäller människor ...

Sedan har jag fruktansvärt svårt att förstå till vilken nytta man ska

gå emellan människor och prata skit bakom ryggen och

sedan kalla sig för vänner ... Ja jag säger då bara det ...


"The ones who love you will never leave you.

Even if there are hundred reasons to give up;

They will find one reason to hold on." ♥


För det är faktiskt så här ...


Falska människor är som krokodiler ...

Stora i käften men saknar öron ...


Sedan är det så här också ...

Varje gång jag tänker jag orkar inte mera just nu ... ;)

Så kommer det från ingenstans ett litet ljus ...

och det lilla ljuset kommer att förnya min styrka

och ge mig kraft att gå ett steg till ♥


Nu har jag fått i mig lite mat så magen blir glad :)

Så nu kan jag fortsätta att skriva lite ;)



Nu är det så att det är bara att kämpa på :)

alla människor har sina saker att kämpa för ...

mer eller mindre om jag säger så ...

Ja det finns mycke som jag skulle kunna sitta här o skriva om men

jag har lite måste göra som jag verkligen måste ta tag i

varke jag vill eller inte så måste det göras *ler* ;)


Ni får ha en underbar dag ♥

o ni ta hand om varandra man vet inte vad morgondagen har att erbjuda ♥


Kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards