Alla inlägg under juli 2014

Av Ingela - 31 juli 2014 22:01

Hejsan på er :)

Det var allt bra länge sedan jag var in å skrev här ... Hoppas att allt är bra med
er för med mig är det bra å min familj :)
Vad har hänt med livet den sista tiden ... Ja det är mycket det ...
så allt det tänker jag inte skriva om ;)

Jajja ... jag hoppar direkt på Ditten å Datten :)

Jag börjar med att säga att jag har världens bästa familj all kärlek till å åt er <3
Jag är så fruktansvärt överlycklig och tacksam att jag har er bredvid min sida i vått å torrt och
jag kommer alltid att finnas bredvid eran sida å hjälpa er i vått å torrt ... Jag älskar er <3

Mitt liv går också i vågor som alla andras ... upp och ner som en våg ;)
Jag har verkligen förstått vem som ska finnas bredvid mig och vem jag kan lita på ...
Jag har verkligen fått nog nu med vissa saker och jag kommer inte att tolerera vissa saker
någonsin mer ... Att kunna slå näven i bordet och säga nu är det bra ... det är en känsla
som jag kommer att stå fast vid för nu räcker det med energitjuvar i mitt liv ...
Jag kommer att omge mig med människor som bryr sig om mig och jag dom <3
Så när någon säger att "jag har förändrats" så betyder det att jag har slutat att leva mitt liv
på ditt eller deras villkor ...
Blanda inte ihop min personlighet med min attityd ...
Min personlighet det är vem jag är och min attityd beror på vem du är ...

Just nu sitter jag ute på altanen och skriver och njuter utav en härlig sommarkväll som vi har :)
Riktigt skönt är det att bara andas och njuta och framför allt att ha semester och bara ta dagen som den kommer är
ju helt underbart :)

Nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan och njuta där en stund också ;)
Så ha en underbar fortsatt kväll alla gooa och glada människor :)

Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards