Direktlänk till inlägg 7 augusti 2015

Fredag idag :)

Av Ingela - 7 augusti 2015 11:06

Hejsan på er :)

Hoppas att det är bara bra med er :)
Här är det bara underbart bra :)
Idag så står det städning och fotboll på schemat så detta blir en bra
dag tycker jag :)

"Var försiktig med vem du delar dina innersta känslor med ...
Vissa personer bara väntar på att få använda det emot dig ..."
Ungefär så känns det när det gäller vissa personer/människor i vår herres hage ...
Man kan aldrig sluta att förvånas utav att vissa människor dömer människor utav rykten dom får höra utav en person ...
Är inte det lite konstigt tycker jag ...
Hur kan man sitta och döma ut folk å prata bakom deras rygg utan att ha hört vad personen ifråga har fått säga sitt ???
Hm ja det säger ju bara en sak om
personen ifråga ...
Nä nu ska jag inte sitta här och bli djup i tankarna ;)
Nu ska jag ta tag i dagen och göra den till den bästa :)

Kramar Ingela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :) Nu är jag tillbaka :) Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;) ...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards