Alla inlägg under augusti 2014

Av Ingela - 9 augusti 2014 22:06

Hejsan alla gooa å glada :)

Det har å är BD-Open (fotbollscup) i Kalix :)
Det har varit superduper bra å tjejerna har varit fantastiskt duktiga å vad dom har kämpat å slitit på fotbollsplan :)
Härligt spelat å jobbat tjejer :)
I morgon så kör vi så det ryker igen ;)

Jag har sovit å tillbringat natten i
vår husvagn som vi har har hos svärmor å svärfar :)

Jag sitter å just nu å myser med lite
film å lite korsordsmys :)
Har tänt lite myspysiga ljus å tagit fram lite cola å ostbågar :)
En superduper mysig kväll i
mysets tecken :)
Men jag saknar mina älsklingar ?
Men jag får ju träffa dom imorgon :)

Nu ska ni ha en fortsatt bra å mysig kväll
alla gooa å glada :)

Kramar Ingela

Av Ingela - 4 augusti 2014 11:57

Godmorgon alla gooa och glada :)

I helgen har kurirenspelen(fotbollscup) varit och det var en grymt härlig
Insats som tjejerna presterade :)
Tjejerna tog ett silver efter en rafflande spännande finalmatch med straffar som avslutning så
Tog dom silvermedaljen :) Grattis tjejer och grymt härligt spelat :)
Nu laddar vi om till BD open till helgen och en seriematch på onsdag :) heja tjejer :)

Idag så ska jag ta tag å städa ur bilarna som behöver få sig
en ordentlig genomgång ;)
Och hemmets alla vrån skulle behöva sig en omgång
också så jag får se vad jag hinner med denna otroligt härliga dag ;)

Då tar vi lite Ditten å Datten ;)

Nu sitter jag här och filosoferar ett tag innan jag tar tag
i denna dag å gör den till nå superbra ... :)
Har gjort mig lite goo frulle och sitter på altanen och njuter :)
Härligt att höra fåglarna kvittrar och solen skiner och
höra hur allt sakta börjar vakna till liv så här på måndagsmorgon :)

Hej å hå gummitå så energikrävande en del människor ska vara ...
Jag har mina åsikter å mål som jag gör det jag tycker är rätt å
andra gör på sitt sätt som dom tycker är rätt .... Så enkelt är ...
Orka bry sig om vissa saker .......... Men vissa människor kör med en
hämndlysten stil som jag aldrig kommer att tolerera ... Varken sig nu eller sedan ...
Det säger bara mer om han/henne vad det är för person/personer ...
Jag säger bara ta itu med ditt eget liv å försök göra det bästa med det istället för att engagera
dig om alla andras vad dom gör eller vad dom inte gör eller vad dom gör för fel eller
vad dom gör för rätt ... Så ska
du se att det finns ett eget liv för dig också ...

Nu ska jag ta tag i denna underbara måndag
och göra nå bra utav den <3 :)

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards