Direktlänk till inlägg 15 februari 2016

Telefonen; )

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :)

Nu är jag tillbaka :)
Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;)

Nu är det bara att njuta utav tillvaron å leva varje minut <3
Jag känner glädje ... en glädje som jag inte känt på länge ... underbart säger jag en otroligt härlig känsla måste jag få säga och jag unnar mig själv det för det är jag värd tycker jag :)
Jag har under årens lopp stängt ute människor(energitjuvar) ...
Nu är det min tur att få känna glädje och lycka och det känner jag nu :)
Att säga NEJ är att säga ja till sig själv ... man känner en oerhörd glädje till sig själv


Våga Fånga Dagen å gör den till den bästa i ditt liv ... Njut varje minut å Lev i nuet ...
Bry dig inte om vad folk pratar bakom ryggen på dig ... dom gör det bara för att dom inte har ett eget liv som dom vågar ta tag i ... det är lättare att sätta fokus på någon annan än att ta tag i sitt eget liv som dom inte vågar ...
Negativa människor är inte riktigt min grej om jag säger så ...
Så jag säger upp med humöret och låt inte det negativa få hyra rum i din skalle ...
utan vräk det negativa på en gång ...
Det är tur att jag har min familj och mina nära och kära vänner <3
Ni är mitt ljus i mitt liv <3

Nu ska jag ta å dansa med dammsugaren en stund tror jag ;)
Ha en bra dag alla gooa å glada människor

Kramar Ingela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 08:59


Hejsan :) Nu var det allt bra länge sedan som jag var här å skrev så nu har jag en stund å bara släppa ut lite tankar å funderingar :) Först så ska jag säga att i Fredags så slutade jag min tjänst på Maxi å nu har jag ledigt denna vecka för att...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards