Alla inlägg den 10 april 2012

Av Ingela - 10 april 2012 08:49

Godmorgon på er =)


 Hoppas att dagen börjar så som Du har tänkt dig och att det blir en härlig dag :))
 



Jag är ledig idag och tänkte att kanske man kan få sig en solgnutta idag *ler*

men inte det ... det börjar snöa istället *ler*

Jajja huvudsaken att man får vara ledig och ha det bra :))

Här har vi varit vaken före tuppen och sedan har vi varit med lillgumman till tandis och nu sitter man här och skriver en stund och käkar lite frukost medans :))  

Håller på att planera dagen *ler* men först kan jag skriva av mig lite om ditten o datten ;)


Nu till lite ditten o datten ;) 

 

 

...

 

 

...

 

Så är det ... det finns mycke att lära i vår herres hage,


Människor med dubbelmoral är lite komiskt ... man märker människor som säger något till någon ex: att så där kan man inte göra eller att så där har jag aldrig gjort o.s.v och sedan har det bevisat sig att dom visst har gjort det själv .... ;) lite komiskt är det ändå *ler*

Snacka om att inte våga vara sig själv utan vänder kappan efter vinden ...


Då kan jag bara säga som detta citat ...










Nu måste jag springa iväg men jag återkommer :)

"Det blir nog bra en annan dag" ;)

 

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards