Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Ingela - 28 oktober 2012 18:13

Hejsan på er :))


Vilken härlig dag det har varit idag   

Solen har lyst på oss idag och fåglarna har kvittrat :))

I morse så vaknade jag fem i fem ... så det var bara att kliva upp :))

Jag gjorde iordning goo frulle och

satte på tven och tände lite härligt mysiga ljus och bara mös :))

mina älsklingar dom sussade så gott   

Så denna dag har haft många gooa timmar ;))

det känns som att klockan är vid 21.00

typ ;)) men det är den inte ...

Men det kanske blir en tidig kväll då ;) för man ska ju upp mitt i natten *ler*

jag ska nämligen ta flyget imorgon som går klockan 06.35 :))

Vart ska jag då ... jo jag ska på kurs ner till Örebro :))

det kommer att bli super trevligt och väldigt intressant :))


Nu har jag då ialla fall packat färdigt det som ska med :))
Det som är glömt är glömt ;)
huvudsaken att jag och biljetten är med *asg*
 
Man slutar aldrig förvånas över vissa människor i vår herres hage ...
Vissa människor tror att dom kan skapa vad som helst tror dom *asg*
ja herre gud alltså ... helt sjukt är vad det är ...
Jag är inte förvånad om jag säger så ;) ...
för det stormar ganska så mycke i knoppen ...
på denna person och personen ifråga
skapar mycke sina egna historier och dessutom tror på dom *asg*
ja jag säger då bara det ... hahaha
 
Jag har satt lite färg i tillvaron och då menar jag håret uppe på huvudet :))
Jag ska bara torka det och sedan blir det färg nummer två :))
Det blir nog bra detta     
 
Jag kommer att sakna mina älsklingar jätte mycke    
men jag kommer ju tillbaka och då får jag pussa på dom då   :))
Jag får passa på att mysa jättemycke med dom idag   
 
Men nu måste jag ta och ta tag i färgen i håret :))
 
Kramar och ta hand om varandra   
 
Kramar Ingela
 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards