Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Ingela - 19 oktober 2012 06:58

Godmorgon på er =)



Morgonen började bra *ler* vaknade till med ett ryck och tänkte

men gud gubben har försovit sig ;)

jag hörde att klockan ringde tidigt när han skulle stiga upp och

sedan hörde jag inge mer

men det visade sig att redan hade farit *asg*

så det kan bli *asg*

Så nu sitter jag här en stund och löser världsproblem *ler*

med en goofrulle och väntar in att jag ska väcka lill♥ som jag låtit få sova en stund extra ♥


Tänk att det är fredag igen ...

Veckorna och dagarna bara susar iväg man hinner knappt med själv ;)

Snart är det jul helt otoligt är vad det är ...

Satt och räknade och det är för att vara exakt 66 dagar kvar till julafton *ler*

hade lite att göra *asg*


Jag har haft en liten paus i skrivandet för att väcka lill♥

Jag tände lite ljus och så fick hon gooo frulle kan det bli bättre myspys

så här på fredagsmorgonen ;)) ♥

Man blir så varm och glad så nu blir det en kanonbra

dag med en sådan här bra start av dagen :))



Har haft en grymt bra morgon med uppstart

med goo frulle och tända ljus och

som avslutning denna grymma låt *asg*

Kan det bli en bättre start på morgonen ;))

Med humöret på topp så tar jag tag i dagen kan f-n inte bli bättre ;)


Ha en toppen dag på er där ute i vida världen :))))))) ♥


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards