Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Ingela - 18 oktober 2012 14:05

Hejsan på er =)


Imorse när jag steg upp så kändes det som om det var mitt i natten ;)

Det Kändes som om det vore flera pingisar både här o där *asg*

Jajja när man väl satte sig i bilen så hade jag samlat ihop alla pingisar

som jag skulle ha med mig idag *ler*


Det har varit en bra dag på alla det sätt o vis ;))


Har pratat med min gooa pappa idag och
jag skickar åt dig en massa energi och en massa kärlek ♥
så att du orkar med allt detta ♥
Jag kommer alltid att finnas vid din sida ♥
och det fick mig att skriva ner denna ...
 
Min pappa var med från början
som källa till mitt liv.
 
När jag var riktigt liten och någon varit stygg ...
Då var din stora famn en plats där jag blev trygg ♥
 
En pappa är någon som vet,
och skyddar sina kära
Han vakar över dem långt borta eller nära.
 
Han tas lätt för given,
som lindring och besvär
Sällan blir han tackad och sedd för den han är.
 
I livets alla skeden förblir
han dock densamma.
 
du är den bästa som finns ...
Du är en fantastisk pappa ♥
 
Nu hållerjag på att frysa ihjäl tror jag
ialla fall en utav alla pingisar ;)
 
Så nu ska jag gå och ta ett varmt härligt bad med lite
tända ljus och bara njuta av värmen ♥
 
Ta hand om varandra ♥
 
Kramar Ingela
 
Kramar Ingela
 
 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards