Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Ingela - 9 oktober 2012 12:56

Hejsan på er =))


Nu sitter jag här och väntar in att

jag ska få fara och efterbesikta den vita faran :))

Men denna gång kan det inte gå fel ...

jag tror att den vita faran får vara på vägarna ett år till :))


Inatt så kunde jag inte somna tror att John Blund glömde min snarklåda ;)

Jajja det gick bra låg och flurade och klurade lite

och fick många svar som jag funderat på ... så på så sätt så var det bra att jag fick klura lite :))


Jag står i tunneln och tittar fram

och ser att ljuset leder mig ...

Det ger mig styrka att fortsätta ...

Jag tittar bak jag tittar fram

och vet nu vart jag ska gå ...

Och jag hoppas att tiden läker såren ...

Hur svart det än verkar vara

blir det ändå gryning efter natt ♥


Nu måste jag fara med den vita faran :))


Kramar Ingela







Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards