Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Ingela - 23 oktober 2012 10:30

God morgon på er =)


Idag är det Tisdag och veckan börjar

sakta men säkert att nå mitten av veckan *ler*

Jag väckte lill♥ med fika på sängen o slog på tven :)) ♥

Dagen kan ju inte börja bättre för henne/oss myspys

redan från starten av dagen eller hur? hur ska denna dag sluta ... :)) ♥


Idag när jag fick sova ialla fall till kl: 06,45 vad händer då ...

jo man vaknar lååångt innan tuppen ens funderar på att vakna ;))

Jajja sånt är livet ... kroppen och hjärnan tyckte att det var färdigsovet och dax att vakna upp från drömmarnas land *asg* ♥♥♥


Lite ditten o datten ;)


Var noga med vilka vänner du väljer;
 
Det finns ormar som alltid vill vara nära dig
och vart du än vänder dig så finner du dem nära till hands.
Men det är bara ormens sätt att slingra sig runt sitt ...
byte och kväva det.

Sen har vi hyenorna;
 
De väntar alltid tills ormen kramat ihjäl sitt byte,
därefter kommer de och sliter ett stycke från dig.

Sist men inte minst har vi lejonen,

 Håll dig nära dem;
de finns alltid där vid din sida kämpande till döden.

//Okänd

 

Nu måste jag avsluta för nu fick jag främmande ♥

Men jag återkommer :))


Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards