Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Ingela - 12 oktober 2012 22:07

Godkväll på er =)


Idag så är det Fredag och man är ledig i helgen :))

Har jobbat och sedan så kommer världens bästa lill♥ till jobbet :))

Vi hade gjort upp att hon skulle komma direkt efter skolan som hon brukar göra när jag slutar klockan ett :)) ♥♥♥ för då brukar vi börjar vårat fredagsmys ♥

Jag värkligen älskar våra fina och mysiga stunder tillsammans ♥♥♥


 


Lite ditten och datten ;))


Om jag säger så här ... en sorglig liten figur, Som gottar sig i andras missöden !!!

Har stort inflytande på människor runt omkring sig ... pratar gärna eller rättare sagt bakom ryggen på folk !!!

Denna person vänder kappan efter vinden !!!

Ja vad säger man .......... jag säger bara "TRAGIGSK LITEN FIGUR" .........

 här har man verkligen lagt näsan i blöt om man säger så ...

Men Men ... som sagt var ... TIDEN HAR KOMMIT DÅ SANNINGEN HAR HUNNIT IFATT DIG om jag säger så ... TRAGISKT är vad det är ... hmmm undra hur ditt eget liv är och har varit ..........

Jag tror att det kan vara svårt att få fram sanningen utav dig ... för du är så fruktansvärt falsk som människa och jag tycker fruktansvärt synd om dig och människorna du har runt omkring dig idag ... som inte vet och har fattat hur du fungerar som människa ...

Nä ta och beställ tid till psykolog och prata igenom ditt liv om hur du är och har varit som människa ... så kanske du kommer i balans med din hjärna om jag säger så ...

OCH DU ...

DU KOMMER ALDRIG OCH DÅ MENAR JAG ALDRIG ATT KUNNA SÄNKA MIG .................... och jag kommer ALDRIG att sjunka så långt ner som till DIN NIVÅ ..........


Jag kan säga så här att denna låten stämmer till 100%








Vissa människor är som krokodiler,

stora i käften men saknar öron ...


krokodil 1


Med det så tackar jag för mig ikväll :))

Hoppas att ni sover gott ♥


Kramar Ingela








Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards