Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Onsdagen är här :)

Av Ingela - 24 oktober 2012 09:30

Godmorgon på er :)


Idag vaknade jag med ett smile på läpparna :))

Hoppas att ni gjorde det också ♥

Idag så körde jag en favorit i repris ...

Goo frulle på sängen åt lill♥ och tven slogs på ... det var uppskattat :))

myspys i repris alltså ... kan det bli bättre :))

Det är så underbart mysigt och så får man en härlig

stämmning i kroppen som håller i sig hela dagen lååång ♥♥♥

säger bara jag älskar det ♥


 



Lite ditten o datten ;)


Ingen är perfekt och ingen förtjänar att vara perfekt ...
Ingen har det lätt, alla har problem ...
Man vet aldrig vad folk går igenom ... 
Så tänk till lite innan du börjar döma,kritisera eller förlöjliga andra ...
Alla kämpar sitt egna unika krig.

Photo: Ingen är perfekt och ingen förtjänar att vara perfekt.Ingen har det lätt, alla har problem. Man vet aldrig vad folk går igenom. Så tänk till lite innan du börjar döma,kritisera eller förlöjliga andra.Alla kämpar sitt egna unika krig.
(Bilden o texten ovanför kommer från fb:s sida: Det känns olika från dag till dag )
 
 
 
Jag älskar verkligen poesi och citat och dess innebörd ♥
Jag har alltid en tanke med varför jag lägger upp just detta citat
eller just denna dikt eller just dessa texter ...
 
Allt har en mening med vad som händer och sker ...
 och det gäller att fånga ögonblicket och se signalerna
som ges efter livets väg ... ♥
Det är för din egen skull signalerna ges efter vägen
och inte för någon annan ...
Men som sagt var det finns väldigt många människor i vår herres hage
som vill bry sig och lägga näsan i blöt om jag säger så ... i vad du gör och inte gör ...
Till dom människorna kan jag bara säga:
 Ta tag i ditt eget liv och dina egna val och handlingar ...
Helt enkelt
sköt dig själv och lägg dig inte i ... i andras liv ...
Det är ingen som vet vad folk går igenom ... 
Ingen som vet varför man gjorde si eller så ...
Ingen som vet vad du har för kännslor och vad du har varit med
om för känslor ...
Så tänk till lite innan du börjar döma,kritisera eller förlöjliga andra människor .
Alla kämpar sitt egna unika krig med sig själv ...
 
Foto
(Bilderna ovanför kommer från fb:s sida: Smulis små mirakel för dagen.)
 
Jag myser verkligen in dagen *ler*
Tror jag måste ta och klä på mig lite ;)
sitter med morgonrocken fortfarande och njuter ♥
Laddar batterierna för att snart få fara och jobba lite :))
Men innan det så ska jag på lååång prommis med världens gooaste Buster ♥
Med humöret på topp så tar jag och avslutar mitt
skrivand för denna gång ;))
 
Kramar Ingela 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :) Nu är jag tillbaka :) Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;) ...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards