Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Tjenixen på er idag =)

Av Ingela - 22 mars 2012 09:54

Tjenixen på er idag =)


Hoppas att allt är bra med er var ni än är :)

Idag är det Torsdag och vädret ute är grått och lite halvregnigt :( 

Men vad gör det man är fortfarande inte frisk :( så man ligger inne och försöker komma på en lösning på hur man ska bli frisk ;)

Jag sitter här en stund och försöker lösa världsproblem *ler* nä skämt o sido men sitter uppe och anstränger hjärnan lite ;) få se om det blir bättre eller om det snurrar lika mycke som vanligt ...

Som tur är har jag mina älsklingar   som jag älskar över allt annat     

Dom är bara så bäst   


Igen så försöker man ställa upp och bara finnas där  

ibland kan man känna att man blir överkörd för att man är för snäll :(

Jag undrar också när man ska få tillbaka lite snällhet om man säger så ...

Man ger så mycke men ibland så känner jag att när ska man själv få tillbaka något för ibland när man har hjälpt vissa så har det varit att dom har tagit åt sig äran av vissa saker ... och det känns inte bra kan jag säga, men man får se det positivt på det hela att huvudsaken att jag vet att jag mår bra ...




Jag har inte så mycke att skriva om för det händer inte så mycke ;)

Man är hemma o är sjuk och det kan man ju inte skriva om varje dag *ler*

så det blir lite ditten och datten, tankar och funderingar till en viss gräns *ler*

Ni som känner mig vet ju hur jag är och funkar ;)

Älskar att skriva om allt möjligt och dom som gillar att läsa det gör det ;) annars är det bara att låta bli *ler* ingen har tvingat er att läsa *ler* ni har ett eget val får jag hoppas ;)

Man har alltid ett val här i livet, ibland är valet man gör väldigt bra och ibland får man vända om och göra ett nytt försök ;) Men gör valen själva för det finns vissa människor som gärna hugger på en gång och tror sig ska visa hur valen ska göras ... 

Vissa människor klarar inte av att det går bra för vissa människor och måste visa ett väldigt lågt betende och börja hitta på saker o ting och skvallra och göra livet surt för vissa :((

Men man får väl hoppas att dom blir genomskådade förr eller senare ... 

Men man kommer till ett ställe i livet där man absolut gör sina val vem man umgås med ... för att man ska kunna må bra här i livet  ;)

Jag känner en underbar känsla just nu när det gäller mina val här i livet sedan behöver vissa val slipas på om jag säger så ;)  

Alla har vi våra fel och brister för ingen är perfekt om man säger så ;)



   


Styrka kommer inte från att vinna.

Din kamp utvecklar styrka.

När du genomgår svårigheter och

beslutar att inte ge upp,

det är styrka ... ♥



Kom ihåg att dagen blir vad Du gör den till!
Den kan utformas på alla sätt!
♥ Ha en bra Torsdag ♥


Kramar Ingela


 
 
Ingen bild

En vän

26 mars 2012 08:40

Hejsan! Hoppas att han läser detta inlägg och han förstår vad du menar ... Jag hoppas att det löser sig någon gång för dig och han får stå till svars med vad han har ställt till med ... Kram till dig ♥

Ingela

26 mars 2012 09:08

Hejsan på dig :) Sitter här o skriver och ser att det kommit in en kommentar ;)
Jag hoppas också han läser och funderar vad han håller på med ... Det är ialla fall ett sjukt betende han håller på med ... Kram på dig med ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :) Nu är jag tillbaka :) Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;) ...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards