Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Ingela - 8 mars 2012 14:48

Tjenixen på er =)

 

Idag är det Torsdag och jag känner att jag håller på att frysa ihjäl tror jag ;)

Nä inte riktigt men genom frusen känner jag att jag är ;)


Har varit och jobbat och har slutat hyfsat tidigt idag :)) Så nu ska jag fixa och trixa lite i och med att jag jobbar i helgen så är det bara att fixa till lite så slipper man och ha rumpedumpen full sedan med saker man måste göra *ler*


Lite om ditten o datten ;)


 


I varje labyrint finns en oväntad väg ... som endast kan hittas av den som gått vilse ...


(Tillhör: Den Värkiga Verkligheten & gemenskapens sida.)


Visst är det så ... det finns många människor i vår herres hage som inte kan låta bli att bråka och skvallra och spä på med osanningar ... men som det står ...

Låt dem som bråkar hållas ...

TIDS NOG biter de sig själv i svansen.

Eller hamnar med svansen i brevlådan ....


Jag känner mig bara bra :)) men jag har också en tid som är oerhört jobbig för mig :( Men jag är oerhört tacksam att jag har mina underbara vänner som stöd   Älskar er  

Man ser verkligen dom som finns vid ens sida om man säger så ... 


      


Oerhört VIKTIGA ORD ...

Jag hoppas att det vänder en vacker dag :)


Det kommer och går många människor i ens liv men det är bara vissa människor som sätter sina fotspår i ens hjärta om man säger så  

Allt har en mening med vad som händer i ens liv ... det gäller bara att stanna upp för en sekund och tänka efer vad som är meningen ;)

Vissa saker finns det ingen förklaring på det förblir en gåta för en  ;) 

Jag är inte felfri ... jag har gjort mycke fel val här i livet och gått på fel vägar ... men jag har alltid tagit tag i det ... men det finns vissa människor som kommenterar bakom ryggen på en och det kan jag säga hur falskt är inte det om jag får fråga ... och till dessa människor kan jag bara säga har ni någonsin granskat er själva någon gång? .... Då kan jag svara på det ... Nä tydligen inte ...  

Men jag är oerhört tacksam över vad som har visats sig när det gäller vissa människor och saker här i livet och det är jag oerhört tacksam för   



En sak som jag ska ta tag i först *ler* och det är fixet o trixet här hemma ;))

Jag måste avsluta mitt skrivande kan inte sitta här med rumpedumpen *asg*

Ha en underbar fortsatt dag/kväll  


Många kramar :)) 

Ingela 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards