Alla inlägg den 21 mars 2012

...

Av Ingela - 21 mars 2012 08:16

Hallå där på er =)

 

Idag är det onsdag och det fortsätter att snurra och jag tänker hela tiden när i bomben ska detta sluta ... detta är inte ens roligt någonstans :(

Det är bara att stå på sig och hoppas att man blir frisk huvudsaken man har en positiv tanke så löser sig allt  



Lite om ditten och datten :)

 


Idag så ska jag försöka vila lite för det har jag inte gjort på länge *asg*

Snacka om att man har lätt för att falla till det negativa hållet men det är bara att kämpa på och hålla sig kvar åt det positiva hållet ;)


När jag sitter här så har jag haft en period som jag har saknat min älskade mamma  

och dessa låtar passar mina känslor ...


 




Du finns alltid hos mig  

Jag älskar dig mamma    



Det är inte lätt att vara hemma och vara sjuk :( det kommer mycke känslor och tankar på en och samma gång ...



Ja vad säger man ... livet är som en berg och dalbana det är bara att hålla sig kvar och följa med vad det har att erbjuda :))

Snacka om att detta är långtråkigt måste jag få säga ...

Jag vill aldrig mer bli så här sjuk någonsin så nu kommer jag att vara frisk för evigt ;)


Vissa saker förstår man inte och man kommer aldrig att förstå dom heller ...

Låt inte bitterheten bygga bo
i ditt sinne
Utan ta det som hänt istället
som en erfarenhet,visserligen
som du kunde klarat dig utan
Men hänt har hänt o ingenting
blir bättre av att fyllas
av bitterhet
Livet är alldeles för underbart
o ingenting ska förmörka det. ♥


Nu måste jag avrunda mig för nu snurrar världen för mycket ;)

Nu måste jag vila lite  


Kramar Ingela 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards