Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Ingela - 28 mars 2012 08:09

Godmorgon på er =)

God Morgon och välkommen underbara dag!
Kliv ut genom dörren, och möt dagen och världen med ett leende! ;) ♥

 

 

Igår så fixade vi till ett utav rummen till sovrum/mysrum och ett utav rummen till lekrum åt lillgumman ♥ Nu bara lite småsaker att inhandla och skräp som måste slängas ;) och i förrgår var det lite sängbyten hit o dit *ler*

Lillgumman blev väldigt nöjd nu är det som sagt var lite småsaker som ska inhandlas tyckte hon ;))



Idag ska jag fara till jobbet och försöka jobba lite ;)

Jag hoppas att det går bra ...

Känner att jag är på bättringsväg men inte är jag bra om man säger så ...

Jajja det är bara att bita ihop och kämpaaa påååå :))



Sol ute, sol inne och sol i sinnet !!! ♥
Kom ihåg att delad glädje är dubbel glädje ♥


Nu ska jag ta och fixa lite innan jag far iväg mot nya mål och nya utmaningar ♥


Ha en bra dag på er :))


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards