Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Ingela - 2 mars 2012 15:49

Hejsan svejsan på er =)

 

Idag är det Fredag och oj så skönt det känns och glad blir man utav bara tanken på att man är ledig i helgen :))

Idag har det varit vårväder i luften fast det började blåsa rätt friskt men bara solen gör en glad och pigg tycker jag :))

Ikväll så är det LF match som hägrar och kanske blir det lite gott käk på det, det låter som en mysig fredagskväll tycker jag "fredagsmys" *ler*

Jag/vi ska verkligen bara mysa hur mycke som det bara går ;)



Dessa ord tycker jag stämmer in väldigt bra på vissa människor ...


  

Tillhör: Den Värkiga Verkligheten & gemenskapens sida.


Det finns så många bra ord och citat det finns hur mycke som helst ...


Föresten ... sorry att jag inte skrev nån fortsättning som jag lovade igårkväll men jag var så trött efter jobbet så det blev inte att jag loggade in o skrev nå :(

Bättring till nästa gång *ler* ;)



Nu ska jag ta min kropp från datastolen och hoppa in i duschen så att man kan göra sig i ordning lite grann ;))


Ha en jättemysig o trevlig kväll på er :))


Många kramar

Ingela





Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards