Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Ingela - 19 mars 2012 14:07

Hejsan på er =)


Idag är det Måndag och jag är fortfarande dålig :(

Ska till läkaren imorgon ...

Jag håller hoppet uppe  


 



Låt inte bitterheten bygga bo
i ditt sinne.
Utan ta det som hänt istället
som en erfarenhet,visserligen
som du kunde klarat dig utan.
Men hänt har hänt o ingenting
blir bättre av att fyllas
av bitterhet.
Livet är alldeles för underbart
o ingenting ska förmörka det. ♥


Mycke tankar som flyger runt huvudet när man är hemma och är sjuk ...




Det finns massor med ord i vår herres hage ...

Alla citat och ord jag hittar sätter jag in

här på bloggen, och det finns alltid en förklaring till alla citat och ord jag lägger in ...



Jag kan säga att jag har gått på många nitar här i livet när det gäller människor ...

Falska människor som inte vill dig väl utan det ända dom är ute efter det är att prata en massa skit bakom ryggen på en ... men sånna människor brukar bita sig i svansen själva förr eller senare om jag säger så ... och det har visat sig med åren vilka människor man kan lita på och vilka man ska ta med en klackspark ...



När du själv känner att du finner ett lugn i dig själv med dom du umgås med ... då mår du som bäst  

Man blir starkare i sig själv med åren som går och känner ett helt annat lugn och framför allt man kan ta människor på ett helt annat sätt ...

Man måste gå dom krokiga vägarna för att nå till en rak och bra väg ...


 

Nu måste jag gå och lägga mig nu snurrar världen för mycke men jag återkommer ;)


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards