Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Ingela - 20 mars 2012 13:16

Tjenixen på er =)


Idag är det tisdag och solen har varit framme idag men nu börjar den gå och nanna tror jag för den försvinner bakom alla moln ;)

ser ut att bli snö :(

Jag var riktigt dum idag och tog bilen till farbror doktorn ...

jag kan ju säga att det gör vi inte om en gång till det var ju tur att jag tog mig både dit och hem oskadd och bilen hel och ingen skadad *ler* Nä så farligt var det inte låter värre än vad det var ... men spypåsen var till hands hela tiden ialla fall ;)

Ja vad säger man ... inge bättre är jag världen snurrar och spyr mellan varven gör jag

:( övningarna jag har haft sa han att jag inte fick köra nå mer så får vi se om det blir bättre utan ... Jag håller alla tummar och tår jag har för att detta ska bli bättre :))




Ja vad säger man jag är så less på detta så jag vet inte vad jag gör ...

nu vill jag bli frisk så man kan återgå till de normala man gör ;)



Även om man är sjuk och dålig så kan man hjälpa andra människor på sitt sätt   

Att bara finnas där för dom ger mycke glädje och kärlek  


Nu snurrar det i planeten :( Jag återkommer :))


Kramar Ingela

 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards