Alla inlägg den 5 mars 2012

;)

Av Ingela - 5 mars 2012 21:44

Gokväll på er =)


Nu har man kommit hem för ikväll eller rättare sagt jag kom kl:20,30 så drygt en timme har jag varit hemma ;)

Är ganska pigg faktiskt *ler* men då tänkte jag att jag sätter mig här en stund på rumpedumpen och skriver lite ;)) och kollar läget i världen ;)


Lite om ditten o datten ;)

 

Tillhör:Den Värkliga Verkligheten & gemenskapens sida.s foto

 

Det är något man får fundera över resten av sitt liv! Tyvärr ...

Men lev ditt liv i glädje och kärlek till människor som vill dig väl och som ger dig kärlek och bry dig inte om sånna människor som är bittra för dom är bara för tragiska ...


Haha ja jag säger då bara det ;) Satt o tänkte lite bara på vissa människor ;)

dom kan f-n inte ha det lätt liksom ;)

 

 

Tillhör:Den Värkliga Verkligheten & gemenskapens sida.s foto


 

Nu ska jag nog avsluta annars kommer jag att sitta här till i morgon ;)

Natti Natti :))


Kramar Ingela

 


 


Av Ingela - 5 mars 2012 18:02

Hejsan på er =)


Idag är det Måndag och det är början på en ny vecka med nya förutsättningar och nya utmaningar :))

Jag har varit på jobb 1 och nu fortsätter vi på jobb 2 ett par timmar till ;)

ikväll är man rätt mör efter den långa arbetsdagen :))

Men det brukar gå bra ändå *ler*

problemet är att man kan inte somna så klockan hinner bli rätt mycke innan man somnar :)

jajja det blir nog bra *ler*


Har haft en kanonbra helg med mycke mys o skratt :)

Fredagen slutade man tidigt från jobbet och for hem och gjorde sig iordning för att fara ut och äta o titta lite på basket underbar kväll   

Några vänner tittade förbi på kvällen så vi fick skratta mycke :))

Lördagen kom och då var det inte nå speciellt som hände for o handlade lite och mös framför tv:n myspys med familjen   

Söndagen kom och vi steg upp och gjorde oss iordning och for iväg o grillade lite korv och mös i det soliga vädret



Härligt skönt var det   



Det var den helgen som sagt var *ler* tiden går bara så fort ... man skulle få vara ledig lite längre bara *ler*


Nu ska jag avsluta men ha en underbar kväll   


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards