Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Ingela - 1 mars 2012 10:37

Hejsan på er =) 


Idag är det Torsdag och snart börjar jag jobba :))

Idag så spelar vårat härliga gäng :))



Hejja hejja nu håller vi tummarna för killarna och LULEÅ :))


Lite om ditten o datten ;)

 

Tvivla aldrig på dig själv

du har så mycke

gott att tillföra i livet  


Låt aldrig andra människor styra ditt liv hur du vill att det ska vara ...

Lev ditt liv i nuet och gör det bästa för att du ska må bra utav det ...

Låt människor prata och skvallra det är deras bevis på att du är intressant

person ;) och det säger mycke hur dom är som personer och vad dom är ute efter ...

Sånna människor är inge värda och tilliten för dom blir noll ...


Att vara vänlig och snäll och tillföra mycke kärlek

det är gratis

och ger en positiv energi och tillfredsställelse i kroppen.

Medans ilska och vrede

kostar mycke negativ energi.

 

Det jag inte förstår det är att vissa människor måste ha koll på vad andra människor gör och inte gör ... håll reda på er själva och kolla upp hur ni själva gör och inte gör ...

Jag förstår inte att dom har tid till att kolla vad andra gör och inte gör om inte annat så måste dessa människor ha ett fruktansvärt tråkigt liv + att dessa människor är ruskigt duktiga på att spä på med osanningar m.m Nä fy o blä för sånna människor det går inte hem hos mig kan jag lugnt säga ... Jag är hellre ensam än att ha sånna människor runt omkring mig kan jag lugnt säga ...


Nu måste jag avsluta mitt skrivande jobbet kallar *ler*

Jag fortsätter att skriva ikväll :))


Kram till er och ha en bra dag  

Ingela 



 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards