Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Ingela - 30 augusti 2011 10:59

Hejsan på er =)

 

Idag är det Tisdag och när ska man bli frisk ... Jajja man får ta en dag i taget ...

Sol ute och det verkar bli en bra dag :))



Jag tycker denna låt är så gullig   :))


Nu känner jag att jag måste fixa lite energi så att man blir frisk någon gång :))

Humöret känner jag att jag ändå har :))  men orken har jag inte :( Men den kommer snart den också *ler* Jag lever på hoppet :))


Mina tankar och funderingar idag går till huset och är på planeringsnivå på vad och hur vi ska fixa husets alla renoveringsobjekt *ler* ;) Nu är jag less på att vänta och se vad som händer och sker ... nu åker allt ut på övervåningen och sedan får man ta och börja om från början :)) ... spännande höst och vinterprojekt att se fram emot tycker jag :)) När man har lediga stunder och polimasa på med :) 



Börja om från början :)) Vad nöjd med allt som livet ger :)) lalalala *ler*


Nu måste jag gå så ha det så bra idag och du "Vad nöjd med allt som livet ger"

 

Kramar Ingela






Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards