Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Ingela - 8 augusti 2011 18:56

Hejsan på er =)

 

Idag är det Måndag och det är regn och rusk ute :( fast det behövdes det var så torrt ute ... men vi får hålla tummarna på att det goa vädret vill komma tillbaka :)

Idag har jag ett långpass på arbetsfronten :)) och det går hur bra som helst i och med att det är grått och trist ute ...


Helgen som gått har varit bra och rolig :)) har varit på bröloppsmiddag och vad fint och bra det var :) var med lillgumman på stan på lördag under dagen och det var väldigt mycket folk kan jag lova *ler* vars man än skulle så var det kö ... *ler* har myst med våra goa vänner och fixat med bettan (bilen) så nu är hon fin :)) lite smågrejer kvar att göra på henne ;) så kommer hon nog att fixa sig igenom besiktningen tror jag ;) men man vet ju aldrig ... så det var en väldigt bra och trevlig helg :))


Nu ska man snart sluta jobbet så jag ska avrunda med att säga ha en fortsatt trevlig kväll och ta hand om varandra :)


Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards