Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Ingela - 22 augusti 2011 19:15

Hejsan på er =)

 

Idag är det Måndag och en ny vecka och nya förutsättningar :)

Imorgon ska jag fara med bettan på besiktning och man håller tummarna på att hon fixar det prickfritt *ler*

Helgen har varit bra :) mycket fotboll har det varit och fikaförsäljning m.m fotbollscupen i Lördags gick bra :) dom spelade hur bra som helst tjejerna :)) och så var två utav lagen 2-3år äldre än tjejerna ... och det var väldigt jämnt måste jag få säga ... Duktiga tjejer :) Vi var även förbi och hämtade Sara så hon fick också komma och titta på lite fotboll :) och måste säga vilken fin lägga Sara har mysig sådan :) så sedan bar det av hemmåt med huvudverk och feber :( och lillgumman lika så ... vi somnade hon och jag kl 18,00 typ så det var den dagen :))


Söndag var det bara upp och börja baka och göra iordning inför fikaförsäljningen :))även om man mådde dåligt det var bara att bita ihop *ler* det är lika bra att man inte känner efter så blir det bra *ler* efter det så for man till jobbet en stund och bjöd dom på lite fika och sedan bar det hemmåt och hoppa ner på soffan och där somnade jag kl typ 21,30 tror jag kl var ;) så det var den Helgen det *ler*


 Nu är det bara bita ihop och ta nya tag inför denna vecka och det är full fart hela veckan som gäller :))Nu ska jag jobba lite också jag har en långkörare idag ;)


Ha en trevlig fortsatt kväll :))


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards