Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Ingela - 13 augusti 2011 17:30

Tjenixen på er :)

 

Idag är det Lördag och man har jobbat precis hela dagen :) och jobbar fortfarande ;) så idag har det inte hänt så mycket mer än jobb jobb och jobb *ler*

Men det har varit Hertsödagen idag och ca:300st loppisbord och det har varit ca: 15-20000 som har tittat förbi och det är ju hur roligt och bra som helst måste jag få säga :)) och dom har haft tur med vädret måste jag få säga hoppas det håller i sig även ikväll :))


I livet finns 5 saker man inte får tillbaka:
Stenen... som redan är kastad
Orden... som redan är sagda
Möjligheten... som ej är använd
Tiden... när den har gått
Människan... efter döden
Livet är kort. Bryt regler. Säg förlåt snabbt. Kyss långsamt. Älska på allvar. Skratta hysteriskt. Ångra aldrig det som fått dig att le ♥

 

Nu har vi fixat bettan hel och ren och fin och nu helt plötsligt vill bettan inte starta :(   varför gör du på detta viset lilla bettan :( jag får be lite ... så kanske det funkar ;) 


Nu måste vi hålla tummar och tår för Lule ikväll i hockeyn :) Hejja Hejja :))



Nu sitter man här och funderar och när jag skriver så hoppar jag fram och tillbak *ler* men det får ni ha överseende med *ler*


Jag säger bara oj då ... vad jag är bra *ler*jag vann precis på en triss  ... 25kr *ler* undra vad man ska göra med alla pengarna ;)


Ja vad säger man ... livet är hårt för en del människor ... speciellt när människorna inte fattar vad man säger ... säger bara tänk efter ... det finns en tid när vi människor inte finns här på jorden och då är det försent att tänka efter ... i och för sig det är inte min huvudvärk om man säger så ;)


Jag känner mig lite smått trött ;) ikväll får det bli en tidig kväll så gott det går ialla fall ;) man ska ju upp före tuppen i morgon ... det säger jag oftast men inte kommer man ner i snarklådan tidigare för det ;)) Jajja det blir nog bra en annan dag *ler*


Nu måste jag avsluta skrivandet för idag men ha en fortsatt trevlig kväll på er och ta hand om varandra :))


Kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards