Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Ingela - 16 augusti 2011 19:09

Tjenixen på er =)

 

I dag är det Tisdag och jag har varit ledig tillsammans med lillgumman :) Jag hade tänkt att sova ut ordentligt idag men när vaknar man 07,15 typ *ler* det var den sovmorgonen det *ler* Jajja jag fick så mycket annat gjort idag och det var ju bra :))

Jag fixade och trixade med bilen ... tog bort instrumentpanelen och kollade efter om det fanns nå kablar som hade blivit trasiga eller dyl. och det såg väldigt bra ut där ... fixade och kollade alla säkringar på bilen + tändstift +tvättat den så det blir ett + i kanten för det *ler*  sedan så har jag dammsugit och putsa lite här och där ... och där blev det + i kanten för det *ler* OJ OJ vad jag känner MIG DUKTIG i dag tycker jag :)) 


                                       


Nu ska jag ta och gå och lägga mig i tid idag tror jag så att man orkar med morgondagen också ... idag känner jag mig väldigt sliten om jag får säga så :) man kanske måste ta det lite lugnare på nå vis *ler* :)) om det går ;)   Det har varit otroligt mycket jobb i några månader nu, det går ett tag att arbeta hur mycket som helst men i längden går det inte tyvär :( Men om man inte känner efter så mycket så funkar det ett tag till *ler* :))

Jag känner ändå mig otroligt glad och sprallig :))


Idag har jag haft lite tankar åt vissa människor som har oerhörda problem med sig själva ... och det är sitta och prata skit om andra och det jag inte förstår det är ... att man kan  göra det på bekostnad på andra för att verka märkvärdiga själv och att må bra utav det ... det har jag inte förstått att vissa bara har mage att göra det och framför allt dom som sitter och lyssnar på det och tror på dom det är ju en jävla gåta om man säger så ............................ men sånna gånger så hoppas jag att det faller tillbaka på dom själva nån gång så att dom lär sig nån gång ... men i och för sig om dom inte lärt sig till nu när dom är fullvuxna när i h-vete ska dom lära sig då kan man ju undra ... Men i och för sig så är det människor som inte lever sina egna liv utan lever andras liv och tror sig vara så mycket bättre än andra ... innan jag skulle börja rota i andras liv och kolla upp vad dom gör och inte gör ... snacka om att man inte har något att göra då ... Tragiskt med sånna människor måste jag få säga ... haha ja jag säger då bara det ... sedan ska vi snacka om vissa människor som lever dubbelsidiga rollen också och dom är ju bara skratt retande måste jag bara få säga ... Dubbelsidig menar jag med att man går till en person och säger och tycker en sak och när den personen lämnar stället och nästa kommer då säger man en annan sak om samma sak ... man vänder kappan efter vinden om man säger så, och sånna finns det några stycken av, som man känner om man säger så ... men sånna människor tar man heller inte på allvar och det kommer jag aldrig att göra ...


Nu har jag pratat om vissa saker så nu måste jag ta och gå och lägga mig tror jag ;)) Stora kramar på er och ta det lungt ute i världen och tänk på hur ni är själva innan ni dömmer andra   


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards