Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Ingela - 29 augusti 2011 09:46

Hejsan på er =)

 

Idag är det Måndagmorgon och solen skiner  och fåglarna kvittrar :) och jag ligger här i sängen och är sjuk fortfarande  :(( Jag har fortfarande feber och är jätte risig :( Det känns inge roligt alls måste jag få säga ... men det är bara vila så man blir frisk nån gång ...


Jag har varit sjuk hela helgen så det finns inte så mycket att berätta om den ... 

Men tankar och funderingar har jag alltid på lager ... ;) 


När man är sjuk så hinnar man fundera ganska mycket på olika saker och ting kan jag lova ... Jag måste säga att jag är otroligt glad att jag har så underbart goa och vänner  runt omkring mig   Ni är bara bäst :)    mycke kärlek och energi till er :)) så ni kan fortsätta att växa som underbara människor som ni är    Allt ogräs har jag spolat ner   för sånt finns inte plats i mitt liv längre ... Det är slut med att vara för snäll och vara tillags för vissa människor...

Jag är så less på att det har funnits människor i mitt liv som enbart har tillängnat sig åt att försöka trycka ner mig så mycke det bara går och ha mig som nåt jävla samtalsämne ... men SORRY det går inte ... det brukar heta (man ska hjälpa inte stjälpa) men för dessa människor som inte verkar fatta bättre ...(inga namn nämda) kan jag bara säga ... " SKAFFA DIG/ER ETT EGET LIV " och gör nåt vettigt av det ...

Det finns så mycket man kan ta upp...men det ska jag inte göra här på bloggen...


Tänk om man skulle få råd att få fara ut och resa lite :)) Oj så skönt det skulle vara att få lämna allt för en stund och bara rå om familjen och bara få vara tillsammans och bara göra en massa roligt *härligt*   


Nu måste jag lämna skrivandet för en stund mina goa   vänner kom förbi så stora kramar till er och tänk på hur ni själva har varit...innan ni utalar er och dömmer andra ...


Kramar Ingela





Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards