Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Ingela - 9 augusti 2011 18:15

Hejsan på er =)

 

Hejsan på dig kära Tisdag ;) idag har det gått bra att jobba var klar tom före arbetspasset var slut *ler* och det händer inte så ofta ;)

klockan var kvart över fyra när jag var hemma :) gjorde mat och sedan for vi och handlade och sedan började jag att dammsuga och nu ska jag snart fortsätta med lite skurning utav golven :)) känns som om att jag har hunnit med hur mycket som helst sedan jag kom hem ... jag har haft endast haft heltid idag *ler*;))


Pratar du bakom MIN rygg, betyder det att jag är längre bort än du ...
Kommenterar du MITT liv, betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt ...
Har du tid att leta efter MINA misstag, betyder det att du är avundsjuk ...
Fortsätt med det ... så lever JAG livet under tiden! :) :) :)


Jag känner att jag är på ett strålande humör idag :) vilken härlig tid vi haft och har :))


Nu hinner jag inte skriva längre fick goo besök Kramar och ha en fortsatt trevlig kväll :))


Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards