Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Ingela - 29 juli 2010 19:06

Hejsan svejsan på er !


Nu har jag inte varit inne och skrivit något på länge ;) så nu kan man slänga i hop några rader i alla fall   ...

Började morgonen med att det var dåligt väder och åska   det är så konstigt väder ena sekunden sol nästa sekund är det regnrusk och blåst men det har ju sin charm det också   ...

Sen var det full fart med städning och målning så att man blir klar någon gång ;) innan man ska börja jobba och slita :)) i övrigt har vi haft en bra dag jag och lillgumman ...

+ träning har vi också hunnit med det höll jag på att glömma både jag ,lillgumman och lilla Buster .       ...

Jag har egentligen inget speciellt att skriva om bara att vi mår bara bra och att livet leker och humöret är på topp    Tag vara på varandra och mys och sköt om er ...


Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards