Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Ingela - 8 juli 2010 23:41

Hejsan på er !


I dag så har det varit helt perfekt ;) solen har lyst och fåglarna har kvittrat och det har varit helt underbart :))


Badat och doppat tårna ;) och varit bara till :)) och lekt hela dagen det har varit så underbart ;)) roligt ...

Jag säger bara solen är underbar och det gör att man blir pigg och glad ;)) ...


Dessa dagar sedan i fredags har det hänt hur mycket som helst vet inte vart jag ska börja :)))   det är så mycket så ni får slå en signal så kan jag berätta i stället ;) så pratar jag hellre för jag orkar inte skriva *ler* .


Nu ska ni logga in hos John Blund och ha en god natt och en bra morgondag  :)))


Livet brukar bjuda på massa överraskningar det är ingen som vet hur det kommer att gå ... så lev det liv DU vill att det ska vara och låt ingen annan bestämma över det för då har du inte levt det liv DU skulle villa LEVA ... Det finns en massa folk där ute som gärna skulle vilja leva det livet du lever  ...

Stora kramar Ingela


Stora kramar

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards