Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Ingela - 23 juli 2010 10:17

Hejsan svejsan på er !


I dag så är det sol men det blåser kallt tycker jag ... men bättre det än att det är regn och blåst .

I dag så har jag en del jag måste göra innan man far iväg ;)

Ska gå bla. över och Gratta vännen Jessica :) som fyller år idag ...Grattis på dig och kramar till dig ;) men det tar vi på em ...


I dag har jag fått veta världens grej :)) kul ... så nu är jag full med energi det är nästan så jag måste dela ut lite till någon ;)) jajja ... inte vem som helst jag har slutat ödsla tid åt att ge energi åt vissa människor dom är inte värd det besväret ens ...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag så det blir lite som det blir ;) hoppa lite hit och dit liksom ;)


Mammas goo gumma ligger och myser och läser... världens bästa goo gumma ...

Mamma älskar dig   

 

Om man skulle gåoch göra någon nytta nu *ler* passa på när energin är på topp :)) sitta här framför datan kan man ta sedan :) när det är sämre väder kanske :))


Fånga Dagen

Kramar Ingela





Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards