Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Ingela - 2 juli 2010 09:47

Tjenixen på er !


Idag måste man ju undra dom hade lovat finare väder med bara sol men jag tycker det blåser kallt ute men kl är ju bara kvart i tio på morgonen det kanske blir bättre fram emot eftermiddagen ;)) håller tummarna ,så kanske man kan fara och doppa tårna lite    eller rent av simma *asg*


Nu har man plockat lite och diskat lite och tvättat all tvätt så bara det är kanonskönt att ha gjort så nu planerar man dagen lite ;) och får se vad andan faller in att göra ;)

men nå roligt ska man ju försöka att hitta på jag och lillgumman tycker jag ... jajja vi får se :))


Jag måste få säga en sak vilka gooa  kompisar jag har     ni är guld värda och mycke där till ska ni veta ... Och ni vet ju vilka ni är .... jag säger en sak Äskar er   Stora pussar och kramar till er .....


Tiden rusar förbi och vi med den :)) ... måste få säga med glimten i ögat det hade varit lite mysigt med Julafton med varm skinka och en hårdsmörgås och tända ljus och lite julmusik och granen som lyser så vackert *asg**asg*    ja jag vet vad ni tänker *asg* men bara för en dag i alla fall kunde det ju ha varit så ... kanske man ska sätta upp granen för en dag   *asg* nädå ingen fara jag skojar bara ;))


Är på ett strålande humör och snart strålar solen och fåglarna börjar säkert kvittra till lite till *ler* nu kommer lillgumman och är på ett strålande humör och man får en gooo puusss av hon   snacka om man är i sjunde himmlen :)) och baki kommer Buster och man får en gooo puss av han också       


Man skulle kanske åka och fiska i helgen   det  hade  varit  mysigt att  fiska i helgen  


Nu vet jag inte vad jag ska skriva so ha en trevlig dag och vidare helg


kramar Ingela

och

Emmeli hälsar också   




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards