Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Ingela - 1 juli 2010 14:17

Hesan svejsan på er !


Här kommer bildern från Midsommarafton :)) som jag lovade att komma med ;)


      


I från Hägnan midsommarafton 2010 ... detta är ladan som Emmeli hoppar i höet och där man gjorde kransar :))


     I från Hägnan :)


     Min Pappa Inge :)


      

Här är det piltävling hemmifrån oss :) På bilderna är det Emmeli,Isak,Johan och Bengt som syns :)


   Här på detta kort är det lilla Elise :)


Kan bara tillägga att på Midsommar hade vi strålande sol    hela dagen och varmt var det så det var en jätte bra midsommarafton :)


Kram Ingela

Av Ingela - 1 juli 2010 07:18

Hejsan alla morgonpigga :))  !


Morgonen har börjat bra vaknar 03,45 och det gick bara inte att sova så då steg jag upp och vad gör man så tidigt hämtar tidningen och tog sig en    och såg när regnet det bara forsade ner :))

När man gjort det så då bar det in och slog på tvättmaskinen och hängde upp en maskin med tvätt :)) Benke vaknade satt och surrade en stund med han sedan drog han iväg så då satte jag mig vid datorn en stund och snart hade jag tänkt mig att plocka och städa i några skåp ;))

*ASG* det blir en lång dag ... men man får mycket gjort ;))

I dag är jag på ett strålande humör ... spritter i benen :))   


Jag skall bara tillägga en sak .......................................

Jag är så less på att vissa människor försöker trycka ner en  men det kan jag bara säga det kommer INTE att funka om jag säger så ... det är ju för hebblibbe skrattretande ... Sånna människor visar bara sitt rätta jag och dom är inte värd att ha några vänner alls , dom gör allt för att rädda sitt eget skinn och står inte ut med att se att det går bra för andra människor och snacka om att vara egotrippad  som människa och det visar ju hur kall och kylig man är i hjärtat "inge värme där inte" ... men sanningen hinner alltid i kapp en förr eller senare om jag säger så ... och sånna människor ger jag inte mycket för ..........


Nu till nå helt annat min pappa var till läkaren igår och allt visade bara bra med alla prover och sånt och det kändes så skönt att höra :)) Kram till dig ;))


Nä om man skulle äta lite frukost nu *asg* klockan har ju hunnit bli massor *ler*


Så ha det bra på jobbet eller om ni har semester och ni ... ha ett leende på läpparna livet är ingen tävling det är en upplevelse och ha hjärtat på rätt ställe om jag säger så ;)) var rädd om varandra .


Stora kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards