Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Ingela - 14 juli 2010 09:29

God morgon världen !


I dag känns det som om det skulle bli en riktigt bra Onsdag eller jag vet att det blir det :))

Snart ska jag ut på nya utmaningar det känns jätte spännande ;))

Vaknade kl 05,30 idag för det var så varmt inne det känns som om man skulle behöva en klimatanläggning hemma ibland :)) jajja det är bättre att det är varmt än kallt ...


I dag måste man klippa gräsmattan om det inte har tänkt att börja regna ... vädret ute känns lite skumt men man kanske hinner :)

och sedan måste man fortsätta att tvätta lite men det får bli när man kommer hem ...


Jag har inget speciellt att skriva om så det får bli lite som det blir i inlägget idag :))

lite hattande hit och dit liksom ...


I dag fick jag en längtan efter min Mamma det skulle vara så roligt att kunna få berätta allt spännande som kommer att hända framöver men hon sitter nog på ett underbart ställe och vet redan om vad som komma skall ... Älskar dig   


Nä nog med skrivandet jag måste gå och göra mig i ordning   så jag hinner komma i tid ;)


Ni ska ha en underbar dag allihopa och var rädd om varandra och ta hand om varandra  ...

Stora kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards