Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Ingela - 13 juli 2010 14:41

Tjenixen på er !


I dag är det tisdag och morgonvädret var perfekt   jajja nu är det sämre fast varmt är det ju ... skönt med andra ord :))

Idag blir det ändrade planer :)) för hela veckan tror jag :)) kul och roligt och kanonkul blir det  :)) det är roligt att göra om planeringarna mellan varven ;)).....

Det har att göra med det jag skrev i förra inlägget ... den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge och nu har denna stund kommit *asg* ................................


Har varit och gjort lite ärenden idag och varit förbi marknaden och där var det som vanligt inget att se ;)

Nu ska man börja att förbereda maten och sedan ska jag dammsuga lite och tvätta upp lite + plocka undan helt enkelt :))


Känner att det är nya utmaningar på gång och det känns superspännande måste jag få säga ;)) med ett leende ....

Jag känner at det finns inget speciellt att skriva om ..........

mer än att livet är på topp och att man ska ta vara på varenda minut som går för vi blir ju inte yngre precis *ler* i och för sig det beror på hur man ser det *asg*  


Ha det så bra och ta vara på tiden den kommer inte igen :))   


Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards