Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Ingela - 23 augusti 2012 14:49

Tjenixen på er =)


Idag har jag haft en kort dag så jag for o käkade o bara mös ♥

Det var jag väl värd tyckte jag ;)

Med andra ord myspys i det gröna :))

Snart har man gjort sin första vecka efter semestern, och det har gått väldigt bra med allt

tycker jag :)) Nu är man som inne i rutinerna igen med nästan allt :))

Imorgon så ska jag köpa lillgummans present/presenter och oj så glad hon kommer och bli "förhoppningsvis" *asg* om inte annat så blir jag det ialla fall ;)) ♥♥♥

för snart så är det dax för att fira lillgumman :)))) 5sep så smäller det en massa raketer för lillgumman för då blir hon storgumman ♥♥♥♥♥♥

Men "lillgumman" kommer hon för alltid att vara ;))


 


 Sedan är det ju den där storhandlingen som måste göras ... som jag skulle ha gjort idag  men jag sköt upp det till imorgon ;)) för jag ides helt enkelt inte idag *ler* blev en latis helt enkelt *asg*

Nu måste jag snart till o börja med lite middag så övriga familjen blir mätt också *ler* ♥♥♥


 


Jag tog en rast en stund föratt göra middag till mina älsklingar ♥

Så nu är dom mätta och belåtna och så sa det bara swischhhhh så var dom borta med vinden *asg* dom for åt var sitt håll *ler* men dom dyker väl in snart får jag hoppas :)))


Jag har skrivit handlingslista  på allt som ska inhandlas och måstegöra saker för imorgon ... så nu är det klart :)))

Nu är det bara sånna där trevliga saker som måste göras "typ"

Dansa med dammsugaren och plocka undan lite här och där som måste göras *ler* men jag väntar en stund till så kanske dammsugaren gör det själv ;)) *ler* ♥

Jag gör allt för att slippa *asg* men men det är bara ta tag i måstegörat ;))


Foto: Lite så här ser jag ut idag ;))



Hoppas att ni får en trevlig fortsatt kväll ♥ :))


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards